آخرین اخبار
کد مطلب: 73099
سردار نقدي در مراسم تجليل از عوامل فيلم قلاده هاي طلا: قلاده هاي طلا را بايد چند بار تماشا کرد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1202

سردار نقدي در مراسم تقدير و تجليل از عوامل فيلم قلادههاي طلا با بيان اين مطلب افزود: در حال حاضر دنيا در شرايط حساس و يک تحول بزرگي قرارگرفته است که در جريان اين تحول شاهد جابه جايي قدرتهاي بزرگ هستيم و در اين شرايط انقلاب اسلامي ايران به دليل مردمي بودن روز به روز قدرتمندتر ميشود و ارزشهاي مردمي آن بالاتر مي رود.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اين مطلب که درجريان اين فرآيند يک نقطه عطفي براي ايران اتفاق افتاد که اين نقطه عطف حوادث سال 88 بود. اين حوادث يک ظاهر و يک باطني داشت که رويارويي جهان استکبار با ملت ايران از جمله حقايق اين وقايع بود.

 

به گفته سردار نقدي، پس از اين اتفاقات ساخت فيلمي با عنوان «قلاده هاي طلا» توانست بسياري از ناگفتهها و حقايق پنهان فتنه بزرگ سال 88 را براي مردم و مسئولان نمايان سازد. براي مثال در اين فيلم دستگاه اطلاعاتي نقد شد، سازمانهاي درگير نقد شدند، بسيج نقد شد و در نهايت به دليل اينکه موضوع اين فيلم مبتني بر واقعيت بود به دل نشست.

 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه با بيان اينکه اين فيلم را به دليل سرعت بالا در پرداختن به موضوع مهم فتنه 88 و استفاده از جذابيتهاي رسانهاي بايد چند بار مشاهده کرد، افزود: با وجود اينکه زمان اکران اين فيلم مناسب نبود، اما شاهد استقبال مناسبي از سوي مردم بوديم.

 

به باورسردارنقدي، در طول 32 سال گذشته حوادث زيادي در کشور اتفاق افتاده است که واکاوي تمامي اين حوادث ميتواند براي آگاه سازي افکارعمومي و شفاف سازي برخي از مسائل موثر باشد و ساخت فيلم قلادههاي طلا اولين گام در جهت اين موضوع بود.

وي اظهار اميدواري کرد کارگردانان و هنرمندان ديگر هم در طرح و برنامههاي خود ساخت فيلمهايي با مضمون سياسي و آگاهي دهنده به مردم را قرار دهند تا از ظرفيتهاي سينما در جهت اهداف انقلاب اسلامي به بهترين شکل ممکن استفاده شود/ انتهاي پيام


خبرنگاري سلام لردگان به نقل از سايت بشارت نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس